2012. május 16., szerda

StréberExc #3

Egy stréber naplója
Végtelenedik fejezet

Mivel az ébresztőórám röviden és lényegre törően szólva tönkrement (valójában kihúztam tegnap reggel, és fogalmam sincs, hogyan kéne visszaállítani), úgyhogy nagy nehzen előző este beállítottam, hogy a telefonom keltsem. Na, ez elég érdekes, mert nem vagyok egy műszaki zseni, úgyhogy elég sokáig bénáztam, mire megtaláltam úgy az egész beállítást, de végül sikerül. A zene azonban olyan hangos, hogy betettem a takaróm alá a telefont, hogy ne keltse fel az egész házat. Úgyhogy reggel arra ébredtem, hogy csörög valami a fejem mellett, mondhatom, elég érdekes volt.
A suliban első óránk latin volt - megírtuk az utolsó szódolgozatot az évben. Az életben! Nagyon nehéz volt, nem tudtam sokat, de nem fogja beleszámítani az év végi jegybe. A témazárókat nem javította ki a tanár, pedig érdekelne, hányas. 4-es vagy 5-ös(fordításból vagyok a lehető legrosszabb, mert azt nem lehet megtanulni)?
Biológia és kémia órán felvilágosítás volt. Nos, elég "éretten" viselkedtünk. És ezt most ironikusan mondtam (írtam).
Angolon helyettesítő tanár jött be, leginkább semmit nem csináltunk, a két magyarból meg csak az irodalom volt megtartva, a második biosz volt (egy régebbi órát pótoltunk).

Délután bementem zongora próbára mert holnap koncert. Izgulok.

Hajam:

Fölsőm:

Cipő:

Köröm:

Ételek: fúú nem emlékszem ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése